Rozstępy

Rozstępy – upierdliwe, niechciane i brzydkie, tak bym je opisała w skrócie. Niestety i mnie jakiś czas temu dopadł problem rozstępów. Trochę mnie to zdziwiło bo nie pojawiła się u mnie spora zmiana wagi, różnica na wadzę wynosiła jakieś 4 kilo, a tu nagle na brzuchu zawitały rozstępy. Postanowiłam od razu rozpocząć walkę z tym problemem żeby do lata się ich pozbyć. Na początek zabrałam się za czytanie opinii, porad i wybrałam kilka kremów, które mogłyby się sprawdzić. Pod uwagę brałam krem na rozstępy z Ziaji, Clareny, Dermopharmu, Palmersa i Pharmacerisa. Za poradą pani w sklepie zakupiłam krem z Pharmacerisa. Według opakowania jego czas stosowania aby zobaczyć pierwsze rezultaty to 6 tygodni, używać należy go dwa razy dziennie. Używałam regularnie, dodatkowo biegałam regularnie trzy razy w tygodniu. Niestety rezultatów brak, nie zauważyłam żadnej poprawy i bardzo się zawiodłam. Tym razem zdecydowałam się na Palmersa, miał sporo pozytywnych opinii i miałam nadzieję, że sobie poradzi z problemem. Stosuje go także dwa razy dziennie i już po 4 tygodniach widzę delikatną poprawę. Rozstępy całkiem nie zniknęły ale jest zdecydowanie lepiej. Mam nadzieję, że z czasem będą coraz mniejsze. Wszystkim osobom zmagającym się z rozstępami życzę powodzenia bo jest to męczący i nieprzyjemny problem. Może macie jakieś dobre sposoby na radzenie sobie z nimi? Jakie kremy polecacie, a które kompletnie się nie spisały? Dajcie znać czekam na komentarze 🙂

Skomentuj

