Jak zrobić krem

Tym razem będzie o tym jak zrobić samemu krem w domowych warunkach. Myślałyście czasem o tym żeby same taki krem wykonać? Zrobienie domowego peelingu większości z nas już nie sprawia problemu, jest bardzo proste i nie potrzebujemy wielu składników, a jak zrobić krem do ciała?

Chciałam żeby na początek było łatwo i prosto dlatego podam wam dwa proste przepisy na krem.

Głównym składnikiem pierwszego kremu jest miód. Potrzebujemy jedną łyżeczkę miodu, wodę destylowaną, jedną łyżeczkę olejku z awokado, jedną łyżeczkę masła shea i roztopiony wosk pszczeli. Wszystkie składniki dokładnie ze sobą mieszamy w wyparzonym naczyniu i zostawiamy do wystygnięcia.

lemon-91537__180

Przy drugim przepisie potrzebna nam będzie baza kremowa, którą można dostać w aptece. Na takiej bazie możemy eksperymentować i dodawać składniki, które nam odpowiadają. Ja podam przykładowy przepis, który wykonałam ale wy spokojnie możecie go urozmaicić i poszaleć 🙂 Postawiłam na słodki zapach, do bazy dodałam olej kokosowy i porządnie wymieszałam. Następne składniki to masło shea i odrobina olejku waniliowego. Wszystko mieszamy w wyparzonym pojemniku i krem jest gotowy 🙂 Jeżeli ktoś lubi  bardziej świeże zapachy do bazy można dodać olejek cytrynowy czy pomarańczowy i np. trawę cytrynową. Możliwości jest bardzo dużo.

Co myślicie o takich domowych kremach? Mam nadzieję, że przepisy się spodobały. Jeżeli macie jeszcze jakieś fajne pomysły na prosty krem wykonany w domu to dajcie znać 🙂

Skomentuj

