Ulubieńcy i buble

Dzisiaj chciałam wam przedstawić parę kremów z ostatnich miesięcy, które polubiłam i parę kremów, które mnie bardzo zawiodły.

Moim największym ulubieńcem został Hegron Uiercreme – krem do ciała. Krem przeznaczony jest do suchej i spękanej skóry, łagodzi ją, a także chroni. Ja zawsze mam ogromne problemy jeśli chodzi o moją skórę i często jest tak mocno wysuszona, że wszystko mnie szczypie. Krem spisał się rewelacyjnie i poradził sobie z problemami. W mojej szafce zawita zdecydowanie na dłużej. Nawet jeśli skuszę się na inne kremy, ten zostanie w razie awarii gdyby skóra się wysuszyła 🙂

shp_300x300_73007926451abc12d285eb

Do kolejnych ulubieńców mogę zaliczyć krem clarena do stóp z mocznikiem. Szczególnie teraz na wiosnę warto zadbać o stopy aby pięknie się prezentowały. Krem nie tylko nawilża ale też zmiękcza stopy, u mnie sprawdził się bardzo dobrze 🙂

shp_300x300_93943113251abc180379cd

I ostatni z moich dzisiejszych ulubieńców to krem z Ziaji liście zielonej oliwki . Jest to krem na co dzień, nawilża, chroni, regeneruje skórę i nie obciąża jej. Cena kremu jest bardzo przystępna, jak dla mnie bardzo dobrze sprawdza się pod makijaż. Zdecydowanie duży plus dla tego kremu 🙂

shp_300x300_1267268902543f7dd71b896

Teraz czas na produkty, które mnie zawiodły. Wielka szkoda bo liczyłam na coś o wiele lepszego.

Pharmaceris – krem na rozstępy. Jak już wspomniałam w poprzednim poście kompletnie nie poradził sobie z zadaniem.

Oillan – krem do rąk. Miałam wrażenie, że po używaniu tego kremu moje ręce były dużo bardziej suche niż na początku. Smarowanie ich balsamem do ciała dało lepsze rezultaty niż tym kremem.

Dajcie znać jakie kremy wam przypadły do gustu, a co kompletnie się nie sprawdziło 🙂 Może kremy, które nie sprawdziły się u mnie zadziałały dobrze u kogoś z was? 🙂

Skomentuj

