Niedrogie prezenty na dzień mamy

Jak wiecie już jutro dzień matki, a jeśli nie wiecie to przypominam. Nie zapomnijcie sprawić swojej mamie prezentu, nie musi być drogi, wystarczy mały drobiazg i życzenia. Ja dzisiaj chciałam podrzucić kilka pomysłów na prezenty kosmetyczne w różnych przedziałach cenowych.

Pomadka do ust – zawsze jest dobrym prezentem, jeśli nie wiem jaki kolor wybrać najlepiej zdecydować się na coś delikatnego.

pomadka

Maska do twarzy – w zależności od potrzeb mamy może być nawilżająca, wygładzająca czy regenerująca, wybór jest bardzo duży, bardzo fajna jest maska algowa z Bielendy.

maska

Odżywka do paznokci – mały i niedrogi prezent ale na pewno bardzo przydatny, dobrze wybrać taką, która chroni także przed przebarwieniami, nałożona pod kolorowy lakier świetnie się sprawdzi.

serum

Zestaw kosmetyków – w sklepach bardzo łatwo teraz znaleźć skomponowane zestawy kosmetyków, jest to bardzo fajne chociaż nie zawsze tanie rozwiązanie. Ja proponuję zestaw mini kosmetyków, w sam raz na przetestowanie.

clarena

Peeling – każdy powinien go używać, na pewno będzie to użyteczny prezent, jeżeli wasza mama nie używa to pora ją nakłonić 🙂

peel

Maska żelowa – odstresuje po ciężkim dniu, ukoi oczy i pomoże pozbyć się obrzęków. Prezent w sam raz dla zabieganych i zapracowanych mam 🙂

maska zel

Mam nadzieję, że moje pomysły przypadły wam do gustu, większość rzeczy to drobiazgi w przystępnych cenach, które na pewno wywołają uśmiech na twarzach mam. Tak więc nie zapomnijcie o tym ważnym dniu i znajdźcie coś wyjątkowego, a może zorganizujcie dodatkowo wspólne SPA.

Skomentuj

