Azjatyckie klimaty – mus do ciała z imbirem i kardamonem

Na początek wspomnę, że kosmetyki Bielenda oferują linię kosmetyków z czterech stron świata. Do wyboru mamy Azję, Amerykę, Polinezję oraz Afrykę. Każda linia wykorzystuje cenne produkty dostępne w regionie. Ja postanowiłam od przetestowania linii Azjatyckiej, a dokładniej skusiłam się na ujędrniający mus do ciała z imbirem i kardamonem. Jeżeli lubicie klimaty Azji to ten mus będzie dla was idealny.

Według opisu mus powinien ujędrniać, nawilżać i uelastyczniać skórę, a take przywracać gładkość i sprężystość. Główne składniki musu to imbir oraz kardamon, pobudzają one i wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej, a także przyśpieszają przemianę materii.

Co mogę powiedzieć na ten temat? Mus stosuje w miarę regularnie od około 2 miesięcy, dodatkowo trzymam dietę i ćwiczę. Rezultaty na pewno są widoczne, mam bardziej napięta i gładką skórę, główną tego przyczyną na pewno są ćwiczenia, chociaż muszę przyznać, że tak przyjemnie gładkiej skóry jeszcze nie miałam. Dodatkowym plusem jest mocny i intensywny orientalny aromat, który dodaje nam energii, zachęca do działania i poprawia samopoczucie. Zapach jest bardzo mocny, jeżeli ktoś nie przepada za imbirem i kardamonem nie polubi tego produktu.

Bielenda kosmetyki to jedne z moich ulubionych, ich cena jest atrakcyjna, a jakość nigdy mnie nie zawiodła. Tym razem ich produkt także sprawdził się bardzo dobrze, w planach mam przetestowanie także innych kosmetyków z tej linii, na pewno dam wam znać jak się sprawdziły 🙂 A wy testowałyście ten produkt? 🙂

Skomentuj

