Krem Clarena do stóp – mój faworyt lipca

Uwaga uwaga! Post dla osób, które uwielbiają dbać o swoje stopy i mają z nimi pewne problemy. Ja osobiście dużo chodzę, czasem nosze niewygodne buty i nie daję moim stopom odpoczywać tak długo jak powinny. Niestety przez to wszystko zmagam się z popękanymi i twardymi stopami. Szczególnie problematyczne jest to latem, kiedy chcemy założyć piękne sandałki i pochwalić się nienagannym wyglądem. No i co wtedy? Ja do nie dawna nie byłam pewna, a teraz myślę, że mam sposób na stopy. Przynajmniej jak na razie rezultaty są świetne 🙂

Jak wiecie bardzo lubię kosmetyki Clarena i tym razem postanowiłam przetestować zmiękczający krem Clarena do stóp z kwasem mlekowym i salicylowym. Zamówiłam krem pełna dobrych chęci, producent informuje nas, że krem ma działanie silnie zmiękczające i przeznaczony jest dla stóp z tendencją do nadmiernego rogowacenia skóry.

shp_300x300_106004764151abc3a4a4f52

Krem powinniśmy nakładać na oczyszczoną skórę, dlatego przed nałożeniem najlepiej skorzystać z pumeksu i peelingu:) Ja raz w tygodniu nakładam grubszą warstwę, wkładam skarpetki i tak zostawiam je na noc, efekt jest genialny! Poza tym oczywiście krem stosuje na co dzień, wsmarowując cienką warstwę kremu. Lekka poprawa była już po pierwszym użyciu, a po około miesiąca stosowania zobaczyłam widoczny efekt. Tak więc jeżeli macie problematyczne stopy to gorąco polecam zapoznać się z tym produktem 🙂 Ode mnie ocena jak najbardziej pozytywna, został on moim ulubieńcem lipca, a może i całych wakacji 🙂

Skomentuj

