Zrób sama wodę termalną, idealną na upalne dni

Woda termalna jest produktem, który używam przez cały rok. Zwykle kupuję tą z La Roche lub Vichy. Obydwie uwielbiam i jestem zadowolona z ich działania. W upalne dni zużywam jednak o wiele więcej tego produktu. Orzeźwia twarz i pomaga radzić sobie z upałem, zawsze w torebce mam wodę termalna, dzięki temu szybko mogę się ochłodzić i odświeżyć. Niestety przy tak częstym używaniu dość drogo to wychodzi więc postanowiłam stworzyć swoja własną wodę termalną. Jest bardzo łatwa do wykonania i pomoże nam zaoszczędzić pieniądze.

Co potrzebujemy?

Atomizer – może być po wykorzystanym kosmetyku, w niektórych sklepach można też znaleźć puste atomizery.

Woda – destylowana lub mineralna, odradzam używania kranówki.

Sól morska – w drogeriach można dostać bardzo fajną sól z Morza Martwego, która ma właściwości regenerujące i pielęgnujące. Świetnie radzi sobie także ze skórą tłustą i trądzikową.

Witamina B3 – możemy dostać ją w sklepach z półproduktami. Jeżeli wolicie prostszy przepis można pominąć witaminę B3 i wykorzystać jedynie wodę i sól morską.

Wszystkie składniki mieszamy ze sobą. W jakich proporcjach? Wiele zależy od naszej cery jeżeli jest delikatna zmniejszamy ilość soli, jeżeli tłusta możemy sobie pozwolić na odrobinę więcej. Ja do atomizera wsypuję około 6-7 ziarenek soli, jak dla mnie jest optymalnie, jeśli chodzi o witaminę B3 to stanowi ona u mnie około 3-4% buteleczki. Dodaję na oko kilka kropel.

Jak wam się podoba przepis? Może też macie jakieś ciekawe sposoby na własną wodę termalna? 🙂 Dajcie znać! :)))

Skomentuj

