Ulubieńcy sierpnia top3

Tym razem przyszła pora na ulubieńców kosmetycznych sierpnia. Będą trzy produkty, które pozytywnie mnie zaskoczyły i spisały się na medal. Stawiałam głównie na pielęgnację, w upalne dni raczej makijaż ograniczam do minimum. Zobaczcie, które kosmetyki sprawdziły się u mnie.

Odświeżający spray do stóp z nano srebrem – Clarena

Kosmetyki Clarena chyba jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. A ten spray okazał się genialny, szczególnie w upalne dni. Przy takich upałach, spoconych nogach, sandałach czy wycieczkach na basen bardzo łatwo złapać infekcję stóp. Mnie kiedyś dotknęła grzybica i wiem jakie to okropne dlatego postanowiłam stosować dla ochrony ten spray. Poza tym spray niweluje obrzęki i regeneruje skórę stóp. Jest genialny i zdecydowanie zasłużył na miano najlepszego kosmetyku tego miesiąca 🙂

spray stopy

Ziaja BB

Ten produkt zapewne przez większość z was jest już znany ale i tak o nim napiszę. Ze względu na upały postanowiłam całkowicie zrezygnować z podkładu i kupiłam krem BB, na początek wybrałam ten z Ziaji, głownie ze względu na cenę i całkiem dobre opinie. Krem sprawdził się jak najbardziej, jestem z niego mega zadowolona. Twarz jest nawilżona i wygląda na świeżą, a dodatkowo nie obciążamy jej. Krem BB to dużo lepsze alternatywa podkładu.

ziaja bb

Mydło do rąk Melisa 

Kupiłam przy okazji robienia zakupów internetowych. Produkt okazał się bardzo fajny, nawilża, działa antybakteryjnie i łagodzi podrażnienia, a także pięknie pachnie. Mydło świetnie się sprawdziło, polubiłam je i zdecydowanie zakupie ponownie.

melisa

2 uwagi do wpisu “Ulubieńcy sierpnia top3

Skomentuj

