Pielęgnacja ciała jesienią

Razem ze zmianą pory roku powinniśmy również trochę zmienić naszą pielęgnację. Jesienią narażeni jesteśmy na wiele szkodliwych działań czynników zewnętrznych takich jak silny wiatr czy chłód. Skóra potrzebuje więcej nawilżenia i ochrony. Ja mojej pielęgnacji drastycznie nie zmieniam ale wprowadzam małe zmiany w kosmetykach aby skóra była odpowiednio przygotowana na jesienną pogodę.

Co więc powinniśmy wybrać na jesień? Zdecydowanie powinniśmy postawić na gęste i mocno nawilżające balsamy do ciała. Odpowiednie nawilżenie jest bardzo ważne szczególnie jesienią i zimą. Świetnie sprawdzą się balsamy zawierające masło shea, oleje czy kwas hialuronowy. Nie zapomnijmy także  kremach do stóp i rąk. Moje ręce z przyjściem jesieni robią się bardo suche i czasem pękają, dlatego zawsze mam przy sobie dobry krem do rąk. Jeżeli wasze dłonie także mocno odczuwają skutki nadejścia jesieni, warto sięgnąć po lepsze kremy dostępne w aptekach. U mnie bardzo dobrze radzi sobie krem do rąk z La Roche-Posay. Co jeszcze warto zmienić w pielęgnacji? Ja osobiście jestem fanką peelingów, szczególnie latem, jednak zimą decyduje się jedynie na delikatne peelingi i robię je dużo rzadziej niż latem, zbyt częste i mocne peelingi mogą osłabić naszą skórę. Z czego nie rezygnować na jesień? Jesienią i zimą dalej pojawia się słońce, które jest dość mocne dlatego zawsze warto smarować twarz kremem zawierającym filtr UV, mój krem do codziennej pielęgnacji taki filtr posiada, dzięki czemu nie narażam twarzy na szkodliwe promieniowanie słoneczne.

A jak zmieniają się wasze kosmetyki na jesień? Wprowadzacie duże zmiany?

Jedna uwaga do wpisu “Pielęgnacja ciała jesienią

Skomentuj

